צפה בגרסא המלאה : כל אחד והכלב שלו


קובי
Wednesday 17/10/2001, 00:05
הודעה זו איננה מיועדת רק למגדלי הכלבים שביניכם, אלא בכלל לכל מי שאוהב כלבים (גם אם מרחוק).

האם יש כלב מסויים שאתם אוהבים יותר מהשאר ? יש איזה כלב שהייתם עושים הכל בשביל לגדל אותו ? איזה כלב זה ? למה אתם כל כך אוהבים אותו ?

Saturday 20/10/2001, 09:31
בדיוק כמו שאמרת בכותרת כל אחד והכלב שלו, אני אישית לא מוכנה להיות מסורה לכלב אחר ולא לכלבה שלי

קובי
Saturday 20/10/2001, 23:23
גלית - לא קראת את ההודעה עצמה. איזה כלבה יש לך ? מאיזה סוג היא ? למה את אוהבת דווקא אותה ?

Aquario
Thursday 29/11/2001, 16:11
האסקי סיברי, וכל מילה מיותרת...

FreeStyler
Sunday 16/12/2001, 03:58
את הכלבים שלי, שהזכר הוא דוברמן מעורב והנקבה היא סטפית מעורבת, ואני אוהב הכי אותם כי הם הכלבים שלי....
אתה לא יכול לגדל כלב ולאהוב כלב אחר..
אז זה די ברור שכל אחד שיש לו כלב יגיד שזה הכלב שלו

צב ים
Sunday 16/12/2001, 05:24
אםםם, תפסתם אותי בפינה :smile: ...
קשה לי מאוד להצביע על גזע מסויים, כי אני חובבת כלבים מושבעת וכבר מגדלת אותם כ - 20 שנה.

אני חושבת שהייתי בוחרת, אוי אוי, קשה...

דני ענק או איירדייל טרייר או ניופאולנד
הנימוקים שלי

איירדייל טרייר הוא כלב שמיועד לתצוגות, הוא זווג במשך שנים רבות כדי להגיע למראהו המרשים והמלכותי, ורק לראות אותו עומד, אפשר להבין הכל. זה כלב מרשים, כל מילה מיותרת, אני לא הייתי מגדלת אותו בשביל להציג אותו בתצוגות או משהו דומה, חוץ ממראהו המרשים, הוא כלב שמירה מצויין, מאוד טריאטולי לשטח שלו, חברותי מאד.

ניפאולנד, זה כלב אדיר מימדים, כלב מקסים, שאוהב מאוד מים ומלא שמחת חיים, זה כלב נבון ביותר שמסוגל להבין שבעליו במצוקה (למרות שהוא מטביע אותו בטעות לא פעם כשהוא שוחה עם בעליו בים), לעזור עם ילדים - הם מאוד מגוננים ודואגים לילדים.

דני ענק, לא מצאתי נימוק... :roll:

לילך
Saturday 02/02/2002, 23:06
אני כמובן מאד אוהבת את הכלבה שלי שהיא פודלית שחורה (למרות שבאתרי כלבים לא מציינים פודלים שחורים?), אך אני אוהבת מאד כלבי קולי.
לא אוכל לגדל כזה בגלל הגודל ונשירת השיער אך אולי, מי יודע.

קובי
Monday 04/02/2002, 01:54
דני ענק.

ארלקינו, או אוליי הכחול קובלט.

bmw
Monday 18/02/2002, 04:52
לא היה כמו , לא יהיה כמו ואין כמו רועה גרמני .
ללא ספק , וגם המומחים לכלבים לא חלוקים בנושא שרועה גרמני ( כלב זאב - ויש לו בני דודים כמו רועה בלגי ומכריו ) הינו הכלב הכי נוח לאילוף , ממושמע , חברותי (הכל תלוי כמובן בחינוך ) , קל תפיסה , חכם , נאמן , אמיץ ועוד הרבה דברים שאין באפשרותי להעלות על הכתב .
אך כמו שכולם יודעים אין טוב בלי רע ואולי נכון יותר להגיד חסרונות .
החסרונות העיקריים הינם :
1. הכלב לא יכול להיות כלוא כל יום בבית כמו שאר הכלבים מהגזעים הננסיים והוא צריך פעילות על בסיס יומי לפחות 3 טיולים ביום ואחד מהם רצוי שיהיה ארוך (מעל לכחצי שעה , ריצה הליכה וכל שאר הדברים הטובים ) .
2. לרוכשים כלב מסוג זה ושאר הגזעים הגדולים (כגון : לברדור , בוקסר רוטויילר וכו' ) לכלבים אלו יש בדר"כ בעיית אגן שהולכת ומחריפה עם השנים עד אשר במקרים קיצוניים הכלב לא יכול ללכת בעצמו . אם יש לכם כלב גדול (וגם כלבים קטנים , אם כי לעיתים נדירות יותר, יכולים לסבול מאותה בעייה ) והוא מראה סימנים של קושי בהליכה , ריצה , קימה ממצב ישיבה וכו' קחו אותו לוטרינר על מנת לעשות צילומי אגן , יש תוספים היום המכילים גלוקוזאמין וכונדרטין שכן יכולים לעזור אפילו לכלבים קשישים . ולאלו ששוקלים איזה כלב לקחת יש להביא את גורם זה בחשבון ואף לצלם את האגן של הגור או הכלב החדש שאתם מתכוונים לקחת .

____________________
ANGELFISH

<font size=-1>[ הודעה זו נערכה על-ידי: bmw בתאריך 2002-02-17 20:57 ]</font>

לילך
Monday 18/02/2002, 19:06
הייתה לנו כלבת רועה גרמני במשך 18 שנה ולבסוף הורדמה לצערי, היא גרה בבית קומות באושר רב ולא סבלה מבעיות אגן. היום יש לי כלבת פודל שכניראה כן יש לה בעיות אגן. הבעיה הזאת שכיחה אצל הרבה כלבים בלי קשר לגזע.
ד"א הפודלית לא מראה שום סימנים לזה אך הוטרינר בכל זאת חושש שאולי לכשתזדקן יהיו בעיות. (ואני אוהבת אותה אף יותר...)

קובי
Saturday 23/02/2002, 12:41
גם לנו יש רועה גרמני. הוא סובל מבעיות אגן קלות (ההליכה שלו קצת מגושמת) אבל הווטרינר אומר שזה בסדר ושלא צריך לדאוג.

כן היתה לו בעייה שהבנתי שניתן למצוא אותה מפעם לפעם ברועים גרמניים - דלקת העצמות הארוכות. כשהוא היה מתחת לגיל שנה, הוא סבל מהדלקת הזו בעצמות הארוכות ברגל (אלו העצמות שמעל הברך בכל אחת מהרגליים), ובכל פעם הוא היה סובל מכאבים ברגל אחרת, ולפעמים בוכה ומילל מכאבים פשוטו כמשמעו.

אני לעולם לא אשכח את הפעם הראשונה שזה קרה לו, הוא התחיל להתפתל ולבכות באמצע הלילה. הרמנו טלפון לוטרינר שלו (ד"ר קמינסקי מ"בילינסון לחיות" בחולון. אדם מדהים) והוא קיבל אותנו בקליניקה שלו.

לא אלאה אתכם בסדרת הטיפולים הממושכים (והיקרים) שהכלב עבר, אבל אני רוצה לאמר לכם שאחרי טיפול מסור והמון אהבה הוא החלים לחלוטין.

הוטרינר הסביר לנו שדלקת העצמות הארוכות היא מחלה קשה, שפוקדת בעיקר רועים גרמניים בגלל רביית יתר בתוך הגזע. לפחות אפשר להחלים ממנה.