צפה בגרסא המלאה : מישהו יודע איך להכין משחה להאכלת דגיגים ללא הוריהם?


ויקטור
Thursday 28/11/2002, 20:31
שלום לכולם.

אתם מוזמנים לקרוא את כל ה"סיפור" תחת הכותרת "דיסקוסים הרבה דגיגים הרבה בעיות"

אך אכשיו יש לי בעיה דחופה הייתה לי היום הטלה של ביצים וכפי שכתוב ב "סיפור" אני מעוניין לגדל את הילודה ללא ההורים.

ואין לי שמץ של מושג איך אני מכין את המשחה שהדגיגים אמורים לאכול במקום הריר שמפרישים הוריהם. יש לי בערך יומיים שלוש עד שהדגיגים ישחו בצורה חופשית.

אם מישהו מכם יודע איך אני מכין משחה כזאת אנה תגידו לי.

בברכה ויקטור.

wiz
Thursday 28/11/2002, 21:51
אני מניח שמדובר על ביצה מהולה במים.... כמו התמיסה שמכינים כדי להאכיל דגיגים אחרים, רק שכאן אתה מורח אותה על שולי הכד, ונותן לה להתייבש.

בהצלחה ! :up:

Wild Blue
Thursday 28/11/2002, 22:14
ויקטור ממש מצער על העיקוב בתשובה במדינה שלנו לאנשים צעירים בגילי נקבה עיסוק שמרחיק אותם מהבית ולא מאפשר להיות זמינים כל כך.

בכל אופן עשיתי מחקרון בשביל לוודא ממה מכינים את המשחת ביצים השיטה הכי נפוצה היא לערבב אבקת ביצים (לא חלמון של ביצה קשה) (כמו אבקת פירה רק מביצים) ולערבב עם מעט מים עד שיוצאת משחה אחידה במרקמה הצמיגי (מונח לא ממש מקצועי ודי רגיש) הכוונה היא שאם תמרח את זה על צלחת זה לא ינזל וישאר דבוק.
יש כל מיני שיטות שלא מומלצות של להוסיף לזה מים מאקווריום ההורים, לגרד מדופן האקווריום את הרפש ולהוסיף ויש גם הנחה שממליצה לגרד את ההורים ולהוריד מעט מהמוקוס מאוד מאוד לא מומלץ לא לנסות יש גם רעיון של להוסיף אבקנים של פרחים מזון של דגיגים נוזלי או אבקתי וכדומה בעיקרון זה כל מיני רעיונות שהצליחו לחלק ולחלק לא לרוב אצל כולם מה שהולך זה אבקת ביצים עם מים בלבד. האבקה צריכה להיות טריה וכמה שפחות זמן בחנות או בשימוש וכדומה.

ויקטור
Thursday 28/11/2002, 22:53
תודה רבה אני שמח לשמוע שלא רק הדיסקוס שלי עסוק במשחקי חיזור...

ודרך אגב אני מצאתי באתר של בישול מה זה BASTER אבל זה נראה לי לא רעיון טוב להעברת דגיגים כי אחרי הוצאת המיים כמה דגיגים עלולים להיות צמודים לדופן פנימית של המכשיר
ובכלל אם יש לך רעיון, איך בצורה כמה שיותר בטוחה להעביר את הדגיגים ממקום למקום אני אשמח לשמוע.

Wild Blue
Thursday 28/11/2002, 23:17
זו השיטה ההכי בטוחה שאני מכיר הדרך השניה היא ע"י שימוש בצינור אוויר ארוך ופשוט כל הזמן לשאוב ממנו מעט מים להחזיק דגיג או 2 בצינור ואז לנשופם לכלי השני (לא ממש סימפתי לך ולדגיג (במיוחד אם שואבים יותר מדי חזק :wink: :lol: )) לפי דעתי ניתן להמנה מ"שכיחת" דגיגים בפיפטה ע"י שאיבה חוזרת של מעט מים ניעור קלות של המים בפיפטה והתזתם חזרה החוצה.