צפה בגרסא המלאה : שנף חתול הפלא (יש לכם עוד סיפורים מטורפים על חתולים ?)


קובי
Friday 08/11/2002, 12:59
אפקט גלר נתגלה אתמול בדירתנו ה(לא כל כך) צנועה. שנף חתולנו המופלא בחר להתיישב על אחד מעיתוני היום. צב - ים, ברוח שטות, משכה במהירות את העיתון מתחת לגופו (הוא אגב, הגיב בהסתובבות לצד השני ובפיהוק מלא שיניים :green:).

לאחר מכן התחלנו לעסוק בפעילות האהובה (עליו) ליטופים. וכאן בערך קרה האפקט המופלא. פרוותו של שנף נטענה בחשמל סטאטי מהחיכוך עם העיתון ואני חטפתי את ה "זץ" של החיים שלי :unknown: .

אבל לפני שאתם הולכים לשפשף את החתולים שלכם בניירות עיתונים זכרו - חתול חשמלי בדרך כלל ... חשמלי (לא מצאתי מוסר השכל טוב יותר, sorry).

ChinggisKhan
Friday 08/11/2002, 13:32
בתור מי שמגדל בע"ח מאז שנולדתי ועוד לפני אני רק יכול להוסיף שחתולים הם בע"ח הכי מורכבים שהכרתי מיימי. לכולם בלי יוצא מן הכלל יש תבונה וחן, אבל כל-אחד מהם אינטליגנתי בדרכו.
היו לי המון חתולים ולכל אחד אישיות משלו. היו חתולים שידעו לפתוח דלתות וחלונות. כאלו שהיו נאמנים ממש כמו כלב ( :wink: ) והיו הולכים אחרי לכל מקום. היו כאלו שהיו מביאים לי מתנות שונות (עכברים, ציפורים, לטאות ונחשים).
אבל, הייתה אחת מיוחדת במיוחד, סקרליט, היא הייתה החכמה מכולם. היא למדה לפתוח את הנעילה של החלון הזזה והייתה נכנסת הבייתה מית שרק רצתה...

אורן ש.
Sunday 17/11/2002, 14:38
ואחד הדברים הכי מדהימים אצלהם זה שיש להם כושר תכנון נהדר אבל שום יכולת להפקת לקחים.

היתה לי פעם חתולה לבנה בשם מילקי. זה היה כשאני ואשתי גרנו בדירה שכורה (אז עוד לא היינו נשואים ), שהבעלים שלה השאירו בה מלה ג'אנק כדי שיוכלו להשכיר אותה בתור דירה מרוהטת. בין היתר היה מזנון מיושן כזה בסלון ומעליו קרניז עם שני רמקולים גדולים מעץ. אז יום אחד אני רואה את החתולה יושבת באמצע הסלון ומתכננת איך לטפס על המזנון. ממש אפשר היה לראות את הגלגלי שינים מסתובבים אצלה בראש. אחרי כמה זמן היא סיימה לתכנן והתחילה לבצע, קפצה מזה לזה וזה, ותוך שניות התיישבה על אחד הרמקולים, שמיד נפל והתרסק על הריצפה. החתולה ישבה לרגע המומה בתוך הערמה של דיקטים וקרטון ובד שהיתה קודם רמקול, ואז טפסה במהירות והתיישבה על הרמקול השני.

דראך אגב, אני מוצא הרבה דמיון באופי בין חתולים לדגי זהב. אני חושב שזה בגלל שאלה שני בעלי חיים שעברו ביות חלקי, כלומר עברו תהליך של הסתגלות לחיים בסביבה אנושית אבל לא ממש איבדו את האינסטינקטים הטבעיים שלהם.