צפה בגרסא המלאה : שינוי מיקום האקווריום (הודעה של צחי)


fish in heaven
Sunday 09/12/2001, 23:21
שינוי מיקום האקווריום - לצערי מקמתי את האקווריום במקום שהיום לא מתאים לי, אשמח לקבל רעיונות כיצד להזיז אותו. עזרה פיסית תתקבל בברכה.

קובי
Monday 10/12/2001, 00:51
זה מאד תלוי כמה אתה רוצה להעביר אותו בדיוק. אני העברתי את האקווריום שלי 25 סנטימטרים הצידה לאורך הכוננית שעליה הוא יושב. זה דרש ממני לרוקן 80% מהמים, להוציא את הדגים היותר מאסיביים החוצה (שלא ישתוללו) והמון המון כוח כי האקווריום כבד והתחפר היטב בתוך העץ.

בכל מקרה - אתה אמור לעשות פחות או יותר את מה שאני עשיתי: לרוקן את המים, להוציא את הדגים, לנסות לשמור בצד כמה שיותר מן המים המקוריים של האקווריום שלך (כדי שלא להלחיץ את הדגים עוד יותר ממה שאתה מלחיץ אותם...).

תבצע את ההעברה במהירות הכי גדולה שאתה יכול, תמלא את האקווריום במים חדשים (כמה שצריך). תוסיף את המים הקיימים, ותעשה לדגים הרגלה קצרה למים החדשים (תשאיר בדלי עם הדגים חלק מהמים הישנים ותוסיף בהדרגה יותר ויותר מים חדשים לדלי). תוסיף אותם פנימה, ותעקוב בימים הקרובים אחרי התהליכים. עם קצת מזל אין שום סיבה שלדגים שלך יקרה משהו. אבל מדובר במבצע של מספר שעות שצריך להעשות בסבלנות, בדיוק ובלי לבזבז זמן מיותר.

רצוי להוסיף אפילו סוג כלשהו של stress coat, שירגיע את הדגים.

דאר
Monday 10/12/2001, 04:27
שמעתה על חוק כלים שלובים?אם כן עצה ידידודית השתמש בו כשאתה מרוקן את האקוריום שלך...זה פועל מהר נכון וללא הרבה התעסקויות מיותרות סביב הוצאת המים.את הדגים יש להוסיף בדקה ה-90 רגע לפני שכל המים יצאו החוצה למיכל.