צפה בגרסא המלאה : בקשה מכל החברים ובמיוחד מגלית


עמירם ש.
Saturday 08/12/2001, 04:48
אני אמנם רק אורח בפורום הזה, אבל נראה לי שבעלי הפורום מנסים לקיים כאן רב-שיח מקצועי שניתן ללמוד ממנו ולהעשיר את הידע ואת החווייה.

כאשר מוסיפים הודעה לפורום - בין אם זו הודעה חדשה או תגובה להודעה קיימת - הודעה כזו חייבת להוסיף משהו לאדם שקרא אותה: שאלה בנושא חדש, תגובה עניינית חדשה על נושא קיים, או לפעמים איזו הודעה הומוריסטית.

אני מבקש בכל לשון של בקשה לא להוסיף לפורום הודעות שאין בהן חידוש, ושהן במקרה הטוב חזרה על דברים שאמרו משתתפים אחרים ובמקרה הרע סתם מילים שאינן מוסיפות דבר.

גלית: ההודעה שלך "בטבע ישנם ימים שהדגים לא אוכלים" היא חזרה על מה שאמר שונרא. ההודעה "נחמד לשמוע" לא מוסיפה שום דבר לאף אחד. ההודעות שלך על הצורך בזכוכית עבה לאקווריום גדול הן חזרה על מה שכבר נאמר, ואנחנו גם מבינים לבד שקשה להעלות אקווריום כזה במדרגות ושלא כדאי שיהיו מאחוריו כבלים. לעטוף את האקווריום בשמיכה הציעו כבר לפנייך, וגם בקשר למשאבת האוויר דיברו, חבל שלא קראת (דווקא יש מה לעשות). ההודעה שלך בנושא פירנאות ואוסקרים היא חזרה על מה שאמרו אחרים. את ההודעות שלך בנושא אלמנה פשוט לא הבנתי. כל מה שאמרת בנושא קניית דגים בחורף נאמר כבר על ידי אחרים. לא הבנתי את הודעתך בנושא אקווריום פנורמי, פרט לכך שהמשפט "פשוט לא היה רשום על הפנורמי" לא נכון - כל ההודעות הקודמות דיברו עליו.ונדמה לי שכולנו (פרט לך) עברנו את התקופה בה חשבנו שגידול כלבים לומדים מסרט מצוייר. בקיצור: במשך זמן קצר התמלא הפורום בהמון הודעות שלך שאין להן שום תועלת ושום טעם, בניגוד מוחלט למה שבעלי הפורום והמשתתפים בו מנסים להשיג. אנא: אם אין לך מה לתרום, עדיף לא לומר דבר.

ברקודה
Saturday 08/12/2001, 07:28
ואיך אתה מפרש את ההודעה האחרונה שלך עמירם?
אני לא מרגיש שהיא תרמה לי במשהו
זה סה"כ פורום ולא פרוייקט הגרעין-וככה צריך להתייחס אל זה אם מישהו רוצה לכתוב משהו
שלא חורג מגבול הטעם הטוב שיכתוב- זוהי משמעותו של פורום!!!

Saturday 08/12/2001, 15:07
מחזקת את דבריך ברקודה!

עמירם ש.
Saturday 08/12/2001, 15:58
ברקודה, אתה צודק. אני משנה את ההודעה שלי ומוסיף עוד קריטריון אחד: "... או הודעה העוסקת בענייני הפורום". חוץ מזה, אני חולק על הפירוש שלך ל"משמעותו של פורום". תרשה לי לחזור ולצטט הודעה שהתפרסמה כאן (לא שלי), משום שיש אולי מי ששכח אותה:

"כאשר הוחלט להקים את מערכת הפורומים הזו, סוכם מראש שנתעקש על פורומים רציניים, איכותיים, בעלי דיונים מקיפים *ורלוונטיים* הקשורים לנושא הקרוב לליבנו".

לצערי ההודעות של גלית אינן עומדות בקריטריונים. אילו היה מדובר רק בהודעה אחת, שתיים, שלוש, ארבע או חמש (וכו') הייתי שותק. אבל כמו שאומרים "הגיעו מים עד נפש".

fish in heaven
Saturday 08/12/2001, 17:05
אוקיי, קודם כל התייחסות
בפורום זה אפשר לכתוב כל מה שבא לאנשים באיזה נושא שהם רוצים בפורום - "קשקשת ברשת" לזה הוא מיועד, יש מספר דברים שאסור לכתוב, וזה פוליטיקה ושיטות איך לייצר פצצת אטום, ולהעליב אנשים אחרים.
לכן בפורום זה רצוי, מותר ואפשרי לכתוב שטויות, אבל בפורומים האחרים צריך לשמור על תרבות דיון, ועל תשובות לעניין,וזה מה שעמירם מנסה להגיד.

בקשר לדיון עצמו אני אישית, מתוקף תפקידי מעדיף לא לנקוט עמדה בפומבי, מי שרוצה לשאול אותי שישלח הודעה פרטית.

בקיצור הדיון הוא לגיטימי. ואני מקווה שבסוף הדיון כל הצדדים יצאו מרוצים והכל יבוא על מקומו בשלום.

ברקודה
Saturday 08/12/2001, 18:11
השאלה היא מה זה רלוונטי- משהו שאתה כבר יודע
ונראה לך שטותי ומובן מאיליו יכול להראות רציני
למתחיל
לא פעם אני קורא שאלות כמו:"הגופית של בהריון
אילו הכנות יש לעשות" "כמה זמן ההריון" וכהנה
וכהנה- והאמת נמאס לי גם לפעמים לענות עליהן
אז אני פשוט לא עונה אבל לא שולל את האפשרות
שמישהו אחר יענה (לכל אחד יש זכות להראות כמה הוא יודע ולעזור לאחר)

עמירם ש.
Saturday 08/12/2001, 18:35
אני מבחין בין שאלה חדשה, שהיא *תמיד* רלוונטית ותמיד אשמח לענות עליה, ובין הודעה מסוג "גם לשכן שלי יש גופי" או הודעה החוזרת מילה במילה על מה שמישהו אחר כבר אמר כמה שורות קודם.

ברקודה
Saturday 08/12/2001, 18:41
אני לא מבין מה התרעומת ומדוע היית צריך לסנוט
בחבר(במקרה זה חברה) בפורום באופן אישי
ואפילו עם יכתבו 100 הודעות " לא רלוונטיות"
פעולת הגלילה אינה מסובכת ואפילו אינה דורשת אנרגיה רבה (זו ממש לא דרך טובה לעשות דיאטה:))

גיל
Saturday 08/12/2001, 23:53
אין תגובה.

elminister
Sunday 09/12/2001, 02:07
רבותי המכובדים ! !
קודם כל אני מצדד בעמירם שהפורם הזה הוא פורום מקצועי...
אולם....
הפורם הזה מחזיק קהילה קטנה אשר חולקת תחביב משותף...
כולנו נראים שונה, בגילאים שונים ועוסקים בדברים אחרים בחיינו, אולם הדבר שמאחד את כולם ללא הבדל דת, גזע, צבע ומין, הוא התחביב המשותף....
ולכן עלינו להתמקד ולתת תשובות עיניניות בנושא דגים... וניתן מס' דוגמאות בונות (ולא הורסות)

משתמש נכנס אל הפורום בפעם הראשונה ושאל-"מה זה אקווריום?
הרעון הוא לא לסלק אותו בכאן אלה להפנות אותו לLINK אשר יתן לו יותר ידע (ואף אחד לא מצפה שתכתוב לו ספר מעל דפי הפורום).

שאלה שיש עליה את אותה תשובה מ-5 משתמשים שונים או כמו שכתבת:"הודעה החוזרת מילה במילה על מה שמישהו אחר כבר אמר כמה שורות קודם."
--כאשר יש לי שאלה וכולם תמימי דעים ומחזקים את אותה תשובה, רמת הביטחון שלי בנכונותה עולה פלאים ! ! ולכן תמצא הודעות שלי שמתחילות ב:"מחזק או שולל את דברי -X "

כתב הדג הגדול בשמיים-", יש מספר דברים שאסור לכתוב, וזה פוליטיקה "--חשוב לזכור שכולנו בני אדם החולקים כאמור תחביב משותף, בפורום "קשקשת ברשת" ניתן להדיין על כל נושא כמעט..היות ואחת מהמטרות שפורום זה חרט על דגלו היא לגבש קהילה איכותית ומקצועית-שימו לב לשם קהילה-אוסף של אנשים..אם יהיה עץ שעוסק בפוליטיקה...לא רע..אולי נשמיע כל אחת את דעותיו בצורה מתורבתת..מה גם שארועים מסעירים כמו שאנו חווים היום יכולים להכתב מעל דפי הפורום כל עוד לא היתה פגיעה במשתמש כזה או אחר..

עמירם כתב-"כאשר הוחלט להקים את מערכת הפורומים הזו, סוכם מראש שנתעקש על פורומים רציניים, איכותיים, בעלי דיונים מקיפים *ורלוונטיים* הקשורים לנושא הקרוב לליבנו".

לצערי ההודעות של גלית אינן עומדות בקריטריונים. אילו היה מדובר רק בהודעה אחת, שתיים, שלוש, ארבע או חמש (וכו') הייתי שותק. אבל כמו שאומרים "הגיעו מים עד נפש".

אני לא מסכים ! לא אתה תקבע מהו דיון רלוונטי ומה לא, יש לאנשים כאן רמת ידע משתנה, ורמת עיניין שונה בנושאים שונים...מחר יבוא משתמש חדש אשר נמצא כאן בפעם הראשונה וזו לא קבלת הפנים שאנחנו ניתן לו ! שאל המסכן שאלה שכבר נתנו עליה תשובה?! אנה הפנה אותו אל העצים הרלוונטים!!

או בקיצור בואו נפנה את המאמץ לא לכתישה הדדית אלה לשיתוף ידע...!!! לא מוצא חן בעיני אדם מסויים דעה,נושא או שיג ושיח??? ימנע כבודו מלקרוא את ההודעה.

הודעה שאינה מתאימה לפורום?? אין קל מזה ! יש כאן אנשים מסוימים עם קשת של אמצעים (התראה, ענישה,נזיפה או סקילה) על מנת לתת פיתרון הולם לשימור רמת הפורום ומשתמשיו המכובדים !! והם לא מהססים להשתמש בהם!
ואם תסתובבו קצת בפורומים האחרים תבינו על איזה קפיצת מדרגה ברמה אני כותב ! !

אוהב את כולכם הרבה
ELMINISTER