צפה בגרסא המלאה : אנטי כלור של "כהן ובניו" - אזהרה


קובי
Friday 14/06/2002, 18:44
אינני יודע אם מדובר בתופעה או במקרה יחיד. אינני יודע אם האחראיות היא על בעל החנות או על היצרנים עצמם, אבל אני רוצה לספר לכם על מקרה - ולהתריע:

אני משתמש בכמויות דיי גדולות של אנטי כלור, מכיוון שאני מוסיף כמעט כל יום כ - 18 ליטר מים לאקווריום הגדול שלי (התאדות). על פי רוב אני מוסיף את האנטי כלור לפני שאני מוסיף את המים, כדי לערבל אותו יותר טוב במים.

בתחילת השבוע טיפטפתי כמה טיפות אנטיכלור למיכל הריק והוספתי מים פנימה, ופתאום אני מגלה שיש לי שכבה דיי משמעותית של קצף לבן על פני המים. הקצף הריח כמו סבון כלים, וזה נראה לי מאד משונה שבמיכל מים לאקווריום יש ריח של סבון כלים.

בקיצור העפתי מבט על בקבוק האנטי כלור שלי (כאמור, מהפירמה ש"כהן ובניו" מיבאים (נדמה לי שזה טרופיקל אקווריום ?) ומסתבר לי שלקחתי בטעות את הבקבוק המלא ולא את הבקבוק הריק למחצה שבו השתמשתי עד עכשיו (והיה בסדר גמור).
בקיצור פתחתי, הרחתי ולהפתעתי הרבה הגיע לנחיריי ריח מבושם משהו של סבון כלים, בצבע כחלחל שנראה בדיוק (אבל בדיוק) כמו הכחלחל של האנטי כלור.
רק שבזמן שהאנטי כלור מנטרל כלור וכלורמין, סבון כלים מנטרל גם דגים...

בקיצור היה לי מזל, מכיוון שאני לא מוסיף כלום לאקווריום ישירות, אלא קודם למיכל עם מים ומשם לאקווריום. האם גם לכם יהיה את המזל הזה בפעם הבאה?

קריב קריבנסיס
Friday 14/06/2002, 19:12
לי יש את האנטי כלור שלהם ולא קרה לי דבר כזה..
וגם הנוזל שקוף לגמרי ללא גוון כחלחל, לאחר שקראתי את ההודעה הזו הלכתי לבדוק את העיניין והיה לחומר ריח של ביצה או כמו בחמת גדר..
אתם חושבים שהריח מבשר טובות?
כי אני משתמש בו כבר הרבה זמן ואף דג לא מת לי מאנטי כלור...

dolphitec
Friday 14/06/2002, 19:20
כל מקרה יש לבדוק היטב כל חומר של כל חברה לפני שהוא נכנס לאקווריום, שלא קרתה טעות על "פס הייצור, שתכנס ישירות לאקווריום שלכם.

Aquario
Friday 14/06/2002, 20:29
יכול להיות שפשוט המוכר שם בבקבוק סבון לשימושו האישי ובטעות הבקבוק התגלגל למדף ונמכר לך.
זאת תאוריה אחת, תמימה למדי. יש עוד כמה שאני מאמין שכבר חשבת עליהן 8) ...

benrokh
Saturday 15/06/2002, 15:49
השתמשתי באנטי כלור זה די הרבה זמן ולא היו לי בעיות...
אבל עברתי לאקווטן ואני מאוד מרוצה וגם לך הייתי ממליץ עליו כיוון שהוא סופח מתכות כבדות המסוכנות לח"ח ברגע שיש ריכוז גבוהה שלהם (מה שקורה בטופאוף זה שהמים מתאדים אבל המתכות לא)

הדס
Saturday 15/06/2002, 16:54
לא נראה לי שמוכר בחנות ישתמש בבקבוק של אנטי כלור, וימלא בו סבון, פשוט לא הגיוני. הבעיה היא איך בקבוק כזה, עם סבון, התגלגל לידיי דג זאב, השאלה היא מי החליט שיהיה בו סבון .... האם היצרן עשה את זה או היבואן? או המוכר...
זה ממש לא בסדר מה שקרה לך, אני חושבת שכדי לך לפנות אל המוכר ולדבר איתו זה היה יכול לגרום נזק לאוכלסיית האקווריום שלך ובגדול....

handlr
Monday 17/06/2002, 18:46
ישנם כמה חניות בשם "כהן ובניו" - איזה מהם :question:

קובי
Monday 17/06/2002, 19:31
כל חנויות "כהן ובניו" הן חנויות בת של רשת "כהן ובניו" שהם גם יבואנים ומפיצים של ציוד לבעלי חיים ולאקווריומים. זה לא ממש משנה מאיזו חנות קניתי את האנטיכלור, כי בכולן (וגם בכמה חנויות שלא מופיע עליהן השם הזה, והן גם כן קונות מכהן ובניו את הציוד שלהן) יש את הציוד הזה והוא מגיע מאותו מקום.

אני שב ומציע לאנשים ללמוד מהטעות שלי ופשוט לקנות פירמה אחרת.

Aquario
Tuesday 18/06/2002, 09:26
דרך אגב, כהן ובניו הם היבואנים של אטמן?...

benrokh
Tuesday 18/06/2002, 09:46
לא יודע אם הם יבואנים של אטמן אבל הם בהחלט מוכרים! (ולא בהכי זול שבעולם... אבל לא יקר כמו חנויות רבות אחרות)