צפה בגרסא המלאה : אחים נחום


mrraz
Monday 29/04/2002, 23:27
בתור קונה קבוע של דני דג מהרצליה הלכתי היום לבקר את אחים נחום בצק פוסט.
נכנסתי למחסן די עלוב עם אוסף מרשים של דגיגונים ואקווריומים מכוערים של רנה.
המחירים לא מי יודע מה ואני חייב לציין בהשוואה שלדני דג יש בקומה השניה אוסף נהדר של אקווריומים ומבחר דגים יפהפה בקומה למטה.
כל הסוד בדני דג הוא אורי שנראה כמו סוחר עקשן אבל יש לו נקודת שבירה שאחריה הריצפה נראית קרובה מתמיד.

קובי
Tuesday 30/04/2002, 01:17
מצאת למה להשוות את דני דג :-). למה שלא תלך לחנויות מקצועיות כמו "קוראל איילנד" או "זו לנד" (שאגב יש לנו איתם הסדר הנחה של 10%, תגיד שבאת מפורום הדגים הישראלי ויטפלו בך יפה) ותראה אם יש יסוד סביר להשוואה.

בכל מקרה - דני דג מעולם לא התרשלו במבחר - שירות הלקוחות והמחיר זו הנקודה החלשה שלהם.

עמירם ש.
Tuesday 30/04/2002, 01:44
קובי, לא הבנת את הפואנטה. אורי הוא שירות הלקוחות של דני דג. מי שמכיר אותו - שירות זהב. ראיתי אותו גם בוחר עובדים לחנות, והוא לעולם לא יבחר עובד שאינו מקצועי. נכון שמפעם לפעם יש עובד המבין באקווריומים אבל לא בשירות - ועובד כזה לא מחזיק שם הרבה זמן.

בקשר למחיר, דני דג בוודאי הרבה יותר זול מאשר שני השמות האחרים שהזכרת - לפעמים בעשרות אחוזים - ונכון שיש גם זולים ממנו. אל תשכח ש-10% הנחה יש גם בדני דג, בלי טובות ובלי להגיד שבאת מפורום כזה או אחר, פשוט על-ידי הצטרפות למועדון הלקוחות. שלושה אקווריומים גדולים קניתי אצלו במשך השנים לא בגלל העיניים היפות שלו אלא פשוט משום שהוא היה הכי זול, כולל השוואה לאפללו וכדומה. ותאמין לי שלפני שאני מוציא אלפי שקלים אני עושה סקר שוק רציני.

לכל אחד יש חנויות שהוא אוהב וחנויות שלא. את דני דג אוהבים להשמיץ, כאשר חלק מההשמצות הן פשוט ע"י מתחרים וחלק אחר על-ידי אנשים שהגיעו פעם-פעמיים, בשעות לחץ, לא הספיקו ליצור קשר אמיתי עם המוכרים וקיבלו רושם נקודתי מטעה. החוכמה היא ליצור קשר קבוע, רצוי עם כמה חנויות, ואז הכל נראה אחרת.

קובי
Tuesday 30/04/2002, 08:18
מחיר אלמוגית בטן צהובה בדני דג. כ - 30 שקל. מחירה בקוראל איילנד - 15 שקלים.

benrokh
Tuesday 30/04/2002, 09:25
הייתי בדני דג חולון, ראשון והרצליה.
חייב להגיד: אם יש לכם אפשרות לקנות במקומות אחרים אל תתקרבו לדני דג בראשון!!! :down:
חולון.......
בחולון אין להם כמעט מבחר של ח"ח אבל דגי המים המתוקים :up:
שרימפס שעולה אצלם 25 ש"ח עולה בראשון 30 ש"ח!!!
הרצליה.......
יש מבחר! :up:
יש שירות לקוחות טוב (אבל לא בשעות עומס)! :up:
יש מחירים הגיוניים (לעומת ראשון :flame: )! :up:

אפללו............
אין ח"ח חוץ מאפטזיות! :down:
אין מבחר דגים חוץ מבכניסה (שלא נמכרים)! :down:
הווטרינה לא עושה רושם טוב (חוץ מעל אוהבי האפטזיות)! :down:
והמוות באק'...........
עדיף לא לקנות דגים אבל כן ציוד (שהוא זול בהרבה).

AYahoo
Tuesday 30/04/2002, 11:13
את ההשוואות האלו,
אני עוסק בדגי מים מלוחים כבר 10 שנים, אני מכיר את אורי (מדני דג) אישית (אני עובד עם דני דג ויוסי מקוראל איילנד) וכל ההשוואות האלו אם תסלחו לי דיי דביליות ואני אסביר למה אני מתכוון,
אני מתייחס כרגע אל דני דג (גם הרצליה וגם ראשון), טרופיקל פיש, קוראל איילנד.

שלושת הספקים האלו לטעמי הם הגדולים בארץ אין להם מתחרים רציניים והסיבה היחידה ללכת לחפש דגי מים מלוחים אצל ספקים אחרים זה בעיקר מכיוון שקשה להם להפטר מדגים ואלמוגים אז לפעמים הם מוכנים לרדת למחירים מצחיקים כדי להפטר מהמלאי.

בכל אופן לגבי שלושת הספקים שאליהם אני מתייחס ההשוואות שלכם לא בסדר, למה זה? מכיוון שהמחיר של הדגים והאלמוגים תלוי במספר גורמים:
1. מאיפה הגיע המשלוח.
2. כמה דגים הגיעו במשלוח.
3. מה היה יחס התמותה במשלוח.
4. כמה זמן החנות לא קיבלה משלוח.
5. המחירים אצל המתחרים.
6. סוג הדג והנפוצות שלו.
7. הלקוח.
8. מצב הרוח של הספק (כן גם זה משנה.. יום אחד הדג יכול להחשב גדול... למחרת, בינוני.. או קטן)
9. מי מוכר לך? (האם זה אורי? או דני דג? או יוסי? או אודי? וכו')

בכל אופן יש כל כך הרבה גורמים.. שאני לא מוצא לנכון לקחת דג אחד ולהשוות... תמיד! אבל תמיד! תמצאו משהו אחד יותר זול אצל האחר... לכן חשוב לפני שקונים להסתכל אצל המתחרים, לבדוק מתי מגיעים משלוחים והאם הסוג הזה צפוי להגיע, חשוב לעשות הרבה שיעורי בית בכדי לקנות בזול, כל השטויות האלו של "הדגים שלי יותר יקרים כי הם לא ניתפסים עם ציאניד" זה בולשיט! את אותו הדבר תשמעו אצל הספק השני, ההבדל היחיד שצריך לשנות לכם כאשר אתם קונים... זה האם הם ילידי שבי. (אז יש להם צבעים יותר יפים, הם יותר חזקים והרבה יותר יקרים) בכל אופן הקניה שלכם צריכה להשתנות בהתאם למוצר... כלומר, אם אני קונה נתחן 9 אני אעשה הרבה שיעורי בית ואבחן דג דג עד שאקנה אותו.. כי הוא חלש מאוד... אבל כאשר קונים דגים חזקים... באמת המחיר זה ההבדל היחיד.

ככה או ככה הקניה פה בארץ היא לא פשוטה.. ולכל מה שכתבתי יש המשך ארוך ארוך... צריך גם להכיר את המוכרים.. וצריך לדעת איפה ללחוץ ואיפה לא... צריך לעשות הרבה דברים... אבל להשוות ככה בין דני דג לבין קוראל איילנד... זה דיי דבילי... עוד הבדל לא קטן בין דני דג לקוראל איילנד.. זה שדני דג זאת חנות אירופיית .. חברת Eihem הקימה אותה, ודני דג קיבל את הזכות לנהל אותה... וקוראל איילנד הם ישראלים... עם כל הדברים החיובים והשליליים.

fish face
Tuesday 30/04/2002, 12:46
אני חושב שיש לכם כמה טעויות קטנות
לדני דג ברשל"צ יש אומנם חנות אירופאית וציוד של אהיים אבל היא לא מנוהלת על ידי אהיים והקשר היחידי שלו הוא שהוא מוכר ציוד שלהם (שאפשר לקנות ישירות אצל היבואן בחולון בקטרפילר)
דני עצמו מדני דג הקים את החנויות עוד מהתקופה שהחנות הראשונה שלו היתה ליד נעלי אליס ואני מדבר על לפני 20 שנה בערך וזה לא יפה לקחת לו את הקרדיט על העבודה הקשה שלו והיום יש לו לדעתי את החנות היפה ביותר בארץ בהרצליה
אני לא פוסל את קורל אילנד שגם להם יש חנות יפה מחירים זולים אבל עד לפני 5 שנים אחד מבעלי הבית ניהל עדיין פצריה ברמת גן ולא ידע מה זה דגי מים מלוחים
ולדעתי גם הנסיון והותק בשוק הם דברים חשובים מאוד

AYahoo
Tuesday 30/04/2002, 20:58
אני מצטער אם לא הייתי ברור, אבל התכוונתי אל החנות בהרצליה ולא בראשון... החנות בראשון אכן קיימת הרבה מאוד זמן... וזאת בדיוק הסיבה שחברה החליטה לבחור דווקא בדני שינהל להם את החנות.

לגבי קוראל איילנד.. אני מניח שאתה מדבר על יוסי.. רק שתדע שאודי הוא יועץ מס... ויוסי אומנם לא מכר אקווריומים... אבל הוא התעסק איתם.

אין ספק של דני מדני דג יש הרבה ניסיון.. אבל כמה יוצא לך לקנות את הניסיון שלו? אתה קונה את הדגים שלו... אני מכיר רת דני ואורי הרבה זמן... וגם את כל שאר המוכרים בראשון.. מה שאני פרסמתי התייחס לגבי המחירים ולא לגבי הניסיון... כשכך בחשבון... לאורי שמנהל את החנות בהרצליה יש ניסיון עם עבודה עם לקוחות.. אבל אין לו ניסיון כל כך רציני עם גידול בעצמו.

:D