צפה בגרסא המלאה : אני חדש פה ו...


AYahoo
Tuesday 30/04/2002, 19:15
רציתי לציין עובדה, דבר ראשון כל הכבוד למנהלי האתר שמצליחים להחזיק פה את האת הישראלי, אני משתתף בפורומים ברחבי העולם.. ולא ידעתי שפורום כזה קיים.. שווה לפרסם אותו יותר.. (לאוו דווקא בחנויות הדגים כמו שראיתי הצעה... עדיף במנועי חיפוש למיניהם)

בכל אופן רציתי לציין דבר אחד שחסר לי.. לכל מי שלא מכיר פורומים... האנשים בפורום הזה מציעים לכם פתרונות, לאנשים האלו אין רווח כלכלי לעומת המוכרים בחנויות, אז הם בד"כ יותר אמינים, אבל חשוב לדעתי לציין ופשוט לא ראיתי מקום שצויינה בו העובדה, שהאנשים פה לא מדענים ולא תותחי עולם, אלא אנשים שמדברים מהניסיון שלהם בלבד, אז מה שנאמר פה לדעתי צריך לקחת בערבון מוגבל, לא הכל נכון (וכבר ראיתי מספר דברים שאני חולק עליהם).

עוד נקודה שחשוב לציין שבריפים למיניהם, ניתן לראות תופעות הפוכות לחלוטין... אם יגידו לכם "נתחנים לא רצוי לשים 2 מאותו הסוג כי הם יגרמו למלחמת עולם" זה יכול להיות נכון.. וזה יכול להיות לא נכון.. לי יש 4... הם חיים נהדר, יש הרבה דברים שתוכלו לשמוע, וחשוב לשמוע כי אין אף אחד שיודע הכל.. אבל חשוב גם להכניס דברים לפרופורציות...

ושוב, יום טוב

נ.ב.
לא יודע האם זה המקום הכי טוב לתקוע הודעה מסוג זה.. אבל אני סומך על מנהלי האתר שאם לא ימצא חן בעיניהם.. הם יעבירו אותה.

עומרי ע
Tuesday 30/04/2002, 19:21
אתה בהחלט צודק במה שאתה אומר, האנשים בפורום מדברים מתוך נסיון ומתוך קריאה של חומר כתוב בספרים או ברשת.
בכל מקרה, אני חושב שמי שמבקש בפורום עצה לגבי משהו (שילוב של דגים, טיפול במחלות, קניה של ציוד וכו') בסופו של עניין האחריות היא שלא ולא של אף אחד אחר.
כי לא תמיד מה שטוב למישהו אחד יהיה טוב לאחר.
לדעתי דווקא העניין הזה שיש חילוקי דעות הוא טוב, הרי רק מזה אפשר ללמוד.

נ.ב
העת הזה אכן לא שייך לכאן, אלא לפורום קשקשת ברשת.
וזאת גם לא ההודעה הראשונה שלך שלא נכתבת במקום ואנחנו צריכים להעביר אותה אז שים לב איפה אתה כותב את ההודעות :hair:

ועוד דבר אחד: ברוך הבא לפורום! :up:

eran_c
Tuesday 30/04/2002, 21:38
באמת יש פה חילוקי דעות...

בידיוק בגלל זה יש פורום שכל אחד יכול להגיד את דעתו ולדבר מניסיונו האישי

חוץ מזה שדגים זה דבר לא ממש מוחלט

ברגע שדגים יתחילו לדבר נוכל לדעת מי החברה שלהם ומה בידיוק התנאים שהם רוצים לחיות בהם

עד אז כל אחד יכול להגיד את דעתו והשואל יכול לנסות או לאמץ דעה אחת או לחבר מספר דעות יחדיו ולצבור ניסיון...

(:
אחלה פורום :up:

dolphitec
Tuesday 30/04/2002, 21:56
איהו שלום!
אני לא יודע מהיכן ציטטת בדיוק את העניין של "2 נתחנים יגרמו למלחמת עולם"... אבל טכנית הדבר נכון מאוד, תשאל כל מי שמנוסה עם נתחנים (ואני לא מדבר על חריגים). זה שאצלך יש 4 כאלו זהו לעיתים הפתרון לבעיה.
הכלל המנחה בנתחנים צהובים לדוגמא הוא אחד או שלו ומעלה.
כך שלמעשה השתובה לבעיה טמונה בדברייך.

בנוסף אף אחד לא אומר שיש לקבל את הדברים בפורום כתורה מסיני, אבל אנשים בהחלט רוצים לשמוע דיעות נוספות לבעיות המתעוררות אצלם!

קובי
Wednesday 01/05/2002, 00:17
ברוך הבא איה הו. מיל אמר פעם שהדרך היחידה שבאמצעותה ניתן להגיע אל האמת היא באמצעות שמיעת דעות מרובות ככל האפשר. חלקן תהיינה אמיתיות, חלקן תהיינה שקריות. בסופו של דבר, האמת מצוייה מאחורי כל הדעות הללו והצגתן זו מול זו תחלץ אותה.

לגבי דיון הנתחנים: "ואז בא הטבע, מביא לנו כאפה בעורף ובורח". שום דבר לא צפוי.

fish face
Wednesday 01/05/2002, 14:00
חברה צר לי להגיד לכם אבל יש לכם טעות בסיסית
2 נדחנים באמת לא מסתדרים ביחת ובאקוריומים גדולים גם שלוש יכולים לא להסתדר ביחד אבל 4 ויותר בטוח הסתדרו והסיבה זאת שהדגים האלה הם דגים טריטוריאלים .אבל אם מכניסים לאקוריום קטן כמה דגים אז הם לא מצליחים לסמן את הטריטוריה שלהם ואז אין להם גבולות מוגדרים שאליהם הם מגינים
זה תקף לגבי רוב הדגים הטריטוריאלים

AYahoo
Wednesday 01/05/2002, 21:09
אולי לא הייתי מספיק ברור... הכוונה שלי הייתה שהפורום הוא אחלה.. הבעיה היחידה היא כאשר מגיע מישהו לא מנוסה וקורא את הדברים האלו... הוא לא יודע מי אומר מה... כל מה שהזהרתי את האנשים שלא מבינים זה שיקחו דברים בערבון מוגבל...

לגבי הנתחנים... נכון לעכשיו יש לי אחד צהוב ואחד סגול במערכת הראשית... יש לי עוד שני נתחני 9 במערכת שונה.. כולם מסתדרים נהדר.. למי שענה לי ששנים לא יסתדרו... אני יכול לפרסם תמונות שלהם חוגגים ביחד... וגם פה סתם נתתי דוגמא... אני מסכים אם העובדה שבמים מלוחים הרבה פעמים צריך יותר מזל משכל... כי כבר ראיתי אקווריום עם 5 מרונים... למי שמכיר את הדג... גם ראיתי Tubesea (אלמוג שמש או איך שלא קוראים לא בעיברית) תחת אור ישיר וזהו אלמוג שחי במעמקים ורגיל לאור בינוני ופחות...

fish in heaven
Wednesday 01/05/2002, 21:42
צודק - זה אכן צריך להיות כתוב בתקנון הפורום - שאני מקווה שמתישהוא הוא יהיה מוכן ..... :?