צפה בגרסא המלאה : אינטארקציה בין בע"ח לאקווריום


fish in heaven
Sunday 04/11/2001, 22:55
יש לי בבית חתולה שנדמה שהיא מתעלמת לחלוטין מהאקווריום שלי :sad:.
האם גם אצלכם זה ככה, או שיש בע"ח שמגיבים עם האקוריום ? ומה יחס הדגים אליהם :???:


_________________
-דניאל
הדג הגדול בשמיים

<font size=-1>[ הודעה זו נערכה על-ידי: fish in heaven בתאריך 2001-11-04 15:59 ]</font>

עמירם ש.
Monday 05/11/2001, 06:31
אצלי ההיפך הגמור.

אחת החתולות שלי יכולה לבלות שעות בישיבה מול האקווריום ובהתבוננות בדגים. לפני כמה שנים היא קפצה על מזנון (גבוה) וממנו לאקווריום, שהיה עם מכסה זכוכית. היא "הצליחה" לשבור את המכסה, אבל היא עצמה לא נכנסה משום-מה לאקווריום, ומאז היא לא חוזרת על ניסיונות הציד, רק מתבוננת בעניין רב.

חתול שני מביע עניין רק בתוספות וחידושים - באקווריום כמו בכל דבר אחר בבית. שקית חדשה של דגים באקווריום זו חגיגה, כמו גם הפעילות המרתקת והחדשנית של החלפת המים השבועית; לפתוח את הארון מתחת לאקווריום זה שיא הכיף. כשהאקווריום במצב שיגרתי, לעומת זאת, הוא מעדיף לשכב על הגב ולהסתכל לאנשים בעיניים.

צב ים
Saturday 10/11/2001, 03:47
אממ... כשקינמון "עליו השלום" (?),חתולי האובד, היה בחסותי הוא התעניין בעיקר מהחום שנפלט מן המנורות שעל האקווריום, או מהאיגואנה. אבל לא הביע עניין בדגים במיוחד. אבל אם הוא היה רואה שקית מים עם דג בתוכה... אוי אבוי... הוא היה מנסה לשחק עם הדג המסכן.

Saturday 10/11/2001, 13:43
הכלבה שלי לא מתייחסת לאקווריום אבל אני חושבת
שהיא מתייחסת אליו רק כשאני מאכילה את הדגים אז היא יושבת לידי ומסתכלת עליי.(ועל הדגים)
וכשדג קפץ לי פעם לריצפה היא באה ושיחקה איתו, אבל הדג ניצל:)

קובי
Monday 12/11/2001, 07:42
מוזר, דווקא הכלב הגדול שלי (רועה גרמני בשם פאנץ'), עוד בתקופה שהיה לי אקווריום קטן בבית של ההורים, היה מסוגל לשבת ולהתבונן באקווריום במשך דקות ארוכות. הוא פשוט לא היה מסוגל לנתק את עצמו מהמחזה הזה. כשהייתי פותח את קופסת האוכל של הדגים הוא היה מריח אותה ממרחקים ומגיע לראות אותי מאכיל את החבר'ה.

סיפור שקשור / לא קשור לנושא הזה: חזרתי יום אחד מהלימודים באוניברסיטה, וגיליתי להפתעתי שחתולה פלשה לחדר שלנו (השארנו את החלון פתוח בגלל האיגואנה): היא הפכה את כל קופסאות האוכל של הדגים, פתחה (תהרגו אותי איך) את מזון "הדפים" לדגיגים - וכנראה גם כירסמה ממנו, ואפילו קרעה את שקית קוביות הטוביפקס היבשות ואכלה חצי קוביה.

ראיתי סימני כפות רגליים על המיטה ועל דופן אחד האקווריומים (כנראה שהיא ניסתה לשלוח ידיים לדגים שמעבר לזכוכית).